Kuten teistä joku ehkä muistaakin, keittiöremontissamme tuli pieni takaisku, sillä kulmakaapin Le Mans- mekanismi ei sopinutkaan kaappiin. Suunnittelija kävi paikalla arvioimassa tilannetta ja kertoi, että mekanismeja olikin kahta eri kokoa. Meillä alkuaan ollut isompi koko vaihdettiin pienempään ja kaappiin sopivaan malliin. No toisellakaan kerralla asennus ei mennyt ihan nappiin, vaan mekanismin ylähyllyn takareuna hankasi hieman kaapin takaseinässä olevaa vesiputkea vasten. Emme tietenkään jättäneet asiaa silleen, vaan otimme uudelleen yhteyttä Puustelliin. Tänään asentaja sitten kävi paikalla ja samalla kun yksi valkoinen ja yksi harmaa ovi vaihdettiin uuteen, asentaja myös sääti LeMans-mekanismia.
Nyt kaikki on kunnossa ja voimme odotella laskua rauhallisin mielin. Puustelli hoiti asennuksen ja reklamaatioiden vaatimat asiat nikottelematta ja huolella.
Valkoisten kaapistojemme koivuisten peilikehysovien maalaustyön laatuun emme olleet täysin tyytyväisiä. Parissa ovessa, ihan ovien alareunan kulmakohdassa, maali ei ollut tarttunut täysin tasaisesti ja ovet menivät tästä syystä vaihtoon. Kaikki harmaat kaapinovet ovat sen sijaan olleet maalipinnaltaan täysin moitteettomia.
Mukavaa viikon jatkoa.
Vaude miten hienot mekanismit!
VastaaPoistaHyvä että kaikki saatiin korjattua ja lopputulos miellyttää 🌹
Meilläkin edessä keittiöremontti kun vaan saamme rahaa säästettyä.
Meillä oli vanhassa keittiössä kaksihyllyinen kääntyvä kulmakaruselli. Le Mans- mekanismi on kyllä osoittautunut jo nyt huomattavasti kätevämmäksi käytössä.
PoistaHyvä, että saitte kulmakaapin hyllymekanismin toimimaan. Rallien seuraaminen on jäänyt minulta vähiin, mutta hylly on kyllä yhtä linjakas kuin sen esikuva Le Mans-ratakin.
VastaaPoistaTuollaiset pienet virheet kannattaa korjauttaa. Alkaisivat pitkän päälle harmittaa. Ehkä vauriokohta myös laajenisi käytössä.
Keittiöremppamme on lähes valmis. Pitääkin tsekata yksityiskohdat erityisen tarkkaan.
Tosi hyvä, sillä Le Mans oli erityisesti mieheni tärkeyslistan ihan kärkipäässä.
PoistaVirheet kannattaa ehdottomasti reklamoida sillä keittiöremontti on aina sen verran hinnakas, ettei virheitä kannata jättää huomiotta. Suunnittelija sanoikin, että virheellisestä tuotteesta reklamointi auttaa myös heitä tuotekehityksen parantamisessa. Asiakastyytyväisyys kun on firmallekin tärkeä.
Hyvä kun kaikki on nyt korjattu. Monesti jottain reklamaatioo pittää tehä näistä asioista.
VastaaPoistaIso rutistus se on keittiöremppakin!
Harvoinpa kai remontissa ihan kaikki menee niin kuin Strömsössä.
PoistaHienoa että reklamoitte. Itse ollaan huonoja reklamoimaan ja sitten harmittaa joka kerta kun havaitsee tuon usein melko pienenkin syyn miksi olisi kannattanut reklamoida.
VastaaPoistaReklamointi kyllä kannattaa jo tuotesuunnittelunkin parantamisen kannalta.
PoistaHyvä, että homma hoitui noin mutkattomasti. Olisi harmittanut, jos uudessa keittiössä olisi heti ollut huomautettavaa ja laskusta olisi pitänyt väitellä.
VastaaPoistaPuustelli hoiti kyllä kaiken tosi hyvin ja mitään kädenvääntöä ei reklamoinneista tullut.
PoistaHyvä ku korijasivat virheensä. Ny on tyytyvääne miäli ja saatta nauttia uuresta keittiöstä iliman harmituksen aiheeta.
VastaaPoistaHyvin kyllä Puustellilla kaikki toimii reklamointia myöten.
PoistaKyllä kaikki pitää olla just eikä melkein kalliissa rempassa.
VastaaPoistaNyt vaan kovaa kokkausta ja leipomista!
Totta, onneksi kaikki hoidettiin kuntoon loppuun saakka.
Poista